ponedeljek, 31. maj 2010

NMS

Ko so v srednji šoli uvedli ta izraz, mislim da je bilo to nekje v mojem tretjem letniku, se nam je zdel nadvse zabaven. Celo tekmovali smo med sabo, kdo si bo izmislil več stvari, kaj bi lahko ta "nms" pomenil.
V resnici pomeni "ne dosega minimalnega standarda". Kaj dejansko v srednješolskem žargonu pomeni ne vem in se nikoli nisem trudil razumeti. Mi pa prihaja izraz pred oči v preteklih dneh. Mogoče sem preveč pod vplivom prihajajočih izpitov, mogoče pa se me kratica dotika tam, kjer si nikoli nisem mislil da me bo.
Samovšečnež, skrajni egoist, nekdo, ki mu za druge ni mar, vidi samo sebe in daleč okoli prav nič,...in še bi lahko našteval. Vse besede, ki me označujejo, bi lahko strnil v "nms". Zavedam se, da v marsikaterem odnosu ne dosegam minimalnega standarda. Včasih imam sicer občutek, da bi ga moral dosegati le jaz, ne pa tudi drugi. A to le včasih. Večino časa pa je v meni trpka bolečina, ker pač ne uspem priti do tiste ocene, ki se ji je opisno reklo zadostno. Kje je šele odlično?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

http://www.youtube.com/watch?v=zlmCflPD2s8

Anonimni pravi ...

transfuzija

Mlademu, cvetličarju, ki ima smisel za urejanje svojega vrta življenja,ki je posejano z rozami veselja, humorja,..., ki ga krasijo grmički umetnosti zvestobe in prijateljstva, v katerem raste lep drevček vere,...so nekateri očitno odmerili previsoko količino smisla za urejanje vrta in za pomoč urejanja vrtov drugim. ta količina smisla močno presega minimalni standard, zato so mu rekli: "Dragi prijatelj, količina tvojega smisla za urejanje vrta močno presega našega, zato ti bomo dali tiho transfuzijo protiega, ki se imenuje pronos. Ta ti bo znižal količino ega, ter povišal tip nos, ali pa ti bo pustil lažje posledice. Ko boš tak kot drugi oz. mi, boš zopet naš. Mladi mož ima očitno posledice, saj se mu po zmanjšanju ega res lahko dozdeva, da ne dosega nms-ja.
Prijatelji mladega cvetličarja, ki se sprehajamo po njegovem vrtu življenja, pa vedno znova ugotavljamo, da je ta vrt še vedno prelep za nekatere, to pa jih boli, zato mu svetujejo transfuzijo. Tvoj odg., prijatelj, naj bo: "najprej tebi, potem pa meni.